مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مهدیس کوچولو

صدقه دادن

1393/6/5 12:33
نویسنده : مامان مهدیس
691 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام 

من مامان مهدیس اعتقاد دارم که بچه باید از همان دوران کودکی کمک کردن به دیگران را بیاموزه البته باید یاد بگیره که کی و چجوری این کارو بکنه تا یه وقت از حس انسان دوستی کسی سوء استفاده نشه و بهترین راه صدقه دادن هست من هر روز پول خردی که داشتیم رو می دادم به مهدیس تا بندازه توی صندوق صدقه واسه رفع بلا. از طرف کمیته هر چند وقت یک بار می آمدن تا صندوق رو خالی کنن ما اون ماه خیلی خونه نبودیم و من می دونستم که توی صندوق پول زیادی نیست اما بردم تا خالی کنن و وقتی که برگه رسید رو گرفتم دیدم که 18000 تومان توش بوده بابای مهدیس با تعجبتعجب گفت:شما که خونه نبودین پس این مقدار پول رو کی انداختهسوال متفکر؟

نگاه ها رفت به سمت مهدیس آخه خانم عادت کرده بود که هر جایی که می شد پول برمی داشت و تو صندوق می انداخت خلاصه که کلی رفع بلا کرده دخمل ماخنده.

این شد که تصمیم گرفتم به مهدیس یاد بدم که پول انداختن توی صندوق بازی نیست اگه دوست داره پول بندازه من وبابا بهش پول میدیم بندازه توی قلک خودش (قلک باب اسفنجی که تازه واسش خریدیم).به مهدیس گفتم پولاتو بنداز تو بابا اسفنجی که دلش بزرگ بشه وقتی پر از پول شد ما دلشو پاره می کنیم و تو با پولهات یه چیزی میخری. حالا بگو بببینم با پولات چی دوست داری بخری؟ سوال

مهدیس گفت : یه بابا اسفنجی دیگه می خرمسکوت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
5 شهریور 93 15:31
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک و البته دخترای دیروز که مامان های امروزند
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:58
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
جیران بخشنده
8 شهریور 93 11:59
ای جاااانم عزیزم