مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

مهدیس کوچولو

چرا کوچولوام؟

1393/6/5 11:59
نویسنده : مامان مهدیس
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

دیشب مهدیس اومد به من گفت: مامان چرا گدم(قدم) بلند نمیشه میکام گدم گنده بشه اینو بزنم به بیننی ام برم استخر آب تو بینی ام نره. این مال باباهاست مال آدم بزرگهاست منم هنوز کوچولوام و با گریه می گه گریه:میخام بزرگ بشم دیگه غمگین

یک ساعت بعد دوباره اومد گفت مامان بیا کمکم کن میخام از پله هابرم بالا اما نمی تونم دیگه؟! من هم از همه جا بی خبر گفتم باشه صبر کن یه دقیقه دیگه میام بعد منو برد تو اتاق خواب و دیدیم که میخاد از میز توالت بالا بره گفت: مامان نمی تونم یک دو سه چهار تا پله هست تنهایی نمی تونم بیا دستمو بگیر .

گفتم: مهدیس این که پله نیست اینا کشوی میز نمیشه مگه من از اینجا می رم بالا که شما هم میخای بری ؟ 

اون وقت بود که با اعتماد به نفس کامل و با حال نصیحت کردن به من گفتی : آدم بزرگا که نباید برننه بالا اگه تو بری بالا سرت میخوره به سقف من باید برم بالا چون من کوچولوام.تعجبقه قهه

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)